2012年11月30日 星期五

柔順重現!!LUX《晶鑽極致修護護髮膜》

其實小妹見到自己D頭髮都冇咩野丫

一把頭髮,係成日斷同埋間唔中見到開叉

但係我一向都唔會去SALON

又唔會特登自己去SET頭丫性咁樣

又唔會自己幫自己染頭髮

所以一直都唔係好理把頭髮

 

ARM最近我拎到盒LUX的《晶鑽極致修護護髮膜》就開始護理一下把頭髮

聽講呢個髮膜可以深入保濕同滋潤髮絲,令D頭髮更柔順

 

全因為小妹太懶,D頭髮打結打到飛起

平時D頭髮又散〝修修〞

仲開叉TIM><

 

個盒髮膜其實都幾大盒

一打開,髮膜係奶白色的

香就幾香,不過陣味好人造,因為我聞到有小小膠味

不過唔緊要~對我D頭髮好GE我就OK GA LA!

 

用完之後,髮質的確比之前好~

柔順咗,冇再打結,而且仲強韌咗,冇咁易斷

而且D頭髮冇再成日飛起~仲好似比未用以前更有光澤

D髮質回復幾年前咁滑咁柔順

 

仲有仲有,平時個頭未乾晒去瞓覺

第二朝起身D頭髮會曲

但係而家冇呢個情況WO

可能因為順滑咗

一梳就直返晒

 

如果隻味唔係咁膠~我會更中意呢個產品的


呢盒就係今次我介紹的髮膜,大大的一盒,原來有成200g,都可以用到一段長時間


1.見到有個點係近髮尾地方,姐係就快折斷

2.打晒結,真係想梳順個D頭髮先洗頭都有D困難


洗好頭加落埋護髮素就開始用盒髮膜LA~拎適量的髮膜放係手心

搽完髮膜之後,把頭髮的顏色靚咗好多,好有光澤



呢張相係用完之後的成果

成把頭髮順滑咗

髮尾冇好似之前咁樣散開同埋好似冇開叉WO


用咗3-4次,D髮質KEEP到順滑,同埋髮尾的情況有好轉,冇再散開之外,仲冇開叉TIM!!



沒有留言:

張貼留言