2012年11月20日 星期二

《iMORE聖誕體驗嘉年華》

星期日去咗《iMORE聖誕體驗嘉年華》



第一次出席呢D EVENT



好多謝IMORE比呢個機會我丫=]



好開心好開心好開心,除咗拎到唔同的產品之外,仲識到新朋友!



 



今次有的場地入面有以下幾個品牌LUX, Crabtree & Evelyn,
YA-MAN, Biotherm 
同埋 laura mercer.



 



成個活動就係大家要去晒呢5個檔攤,之後收集印仔再換禮物



仲有化妝師同髮型師即席示範時尚造型同妝容



 



去相LA



 



LUX, 呢個係玩遊戲的




1.     
Game board



2.     
玩完遊戲, 好似玩對對碰咁



3.     
放晒佢D PRODUCT出黎



 



Crabtree & Evelyn




1.     
大大的招牌



2.     
攤位DECORATION



3.     
好多香薰!!



 



YA-MAN, PROMOTER係我地手上面試佢地GE產品




1/2. 今次會介紹的3PRODUCT



3. 呢個可以瘦面的~



4.     
可導入, 導出, 又係可以有埋瘦面功效



5.     
呢個唔止導入導出, 仲可以瘦面同瘦身, 真係極吸引!!!



 



Biotherm, 其實我好中意今年聖誕的PROMOTION,
POSTER好靚靚><




1.     
PROMOTER幫我按一按手就幫我TEST手部水份



2.     
手上的水份有38, 原來已經算係好WATERFUL



3.     
跟著就幫我搽野



4.     
按摩



5.     
最後TEST到我手的水份有64



6.     
摸落去好似真係滑咗, 又唔[]



 



laura mercer




1.     
Game board, 揀到打底箱入面有咩成份



2.     
玩前



3.     
玩後



4.     
CHRISTMAS SET真係好靚靚丫>3<



 



全部都有人龍GA



 



仲有人即時示



 



大會為大家準備GE




1/2.
福袋

3, 爆谷



4.     
爽健美茶



 



好開心識到新朋友~



 



POST返自己的相先~



 



最後唔少得係福袋入面GE~



 



希望可以再參加呢種活動LA~



真係好開心丫=]


沒有留言:

張貼留言