2011年12月29日 星期四

目標

記得好細個好細個的時候
曾經寫過我的志願
當時的志願係成為一位老師
想當年,,小朋友們寫的志願離不開老師,,警察,,護士,,醫生.......

慢慢長大
我想做的當然會改變
中四的時候,,我的志願開始改變
中五畢業,,中七畢業,,直升大學,,拍拖,,大學畢業,,工作,,結婚,,生小朋友,,做一個稱職的媽媽及一個好好的妻子
到現在......[
中五,,中七畢業,,直升大學,,拍拖,,大學畢業,,工作]這幾項已經做到了
唔知道其他的能否完成呢?

其實當中當然有小插曲
大學期間,,做了一個小小MODEL,,認識到好多唔同的朋友
建立到深厚感情,,呢個係值得開心的

當然,,一生人,,有開心,,亦有唔開心
但我相信苦盡甘來
成世人都冇唔開心過的話,,點會知道開心的滋味?

閒時影下相,,做下手工藝,,睇下書
到而家的工作是我挺喜歡的
至於戀愛....到今年已經踏入第4個年頭

一個人一生的目標已完成6/10(唔知可唔可以咁計)
又搵到自己的興趣-手工藝,,睇書,,影相
又搵到一個自己好愛的人,,而對方又好愛自己
一生人可以咁樣,,仲有D咩求丫=3=

寫寫下,,不禁驚嘆 : 我其實係一個好好好好幸福的女人丫=]
如果可以有更多時間比我做更多的手工藝同睇多D書我會更開心~
其實真係好想做一個手作人....
人就係咁,,得一想二...
可以一路KEEP住都已經好好
黎緊又會再次開始我的義工生涯
而家22歲的我...
相信黎緊的生活一定會好充實=]

HAHA~愈寫愈多野想寫,,寫好有D亂TIM= =

沒有留言:

張貼留言